من

سرشار از ماندگاري و خاصيت و شكيل ادكلن اسپورت آيفون, سرشناس ترين جنس و فروشگاه و طرح ادكلن اسپورت آيفون, داراي فرم انتخاب كالا ادكلن اسپورت آيفون, دريافت پستي و منحصر ادكلن اسپورت آيفون, دريافت استثنايي و تضميني ادكلن اسپورت آيفون, حراج عادلانه و استثنايي ادكلن اسپورت آيفون, تبليغ ماهواره اي ادكلن اسپورت آيفون, كادويي خيره كننده و حيرت اور ادكلن اسپورت آيفون, سفارش اينترنتي ادكلن اسپورت آيفون, اميد وار از خريد و دريافت ادكلن اسپورت آيفون, خريدي تماشايي و مهم و ضروري ادكلن اسپورت آيفون, خريدي منحصر و استثنايي و ويژه ادكلن اسپورت آيفون, محصولي پرفروش و دلنشين ادكلن بوگاتي, بسيار مهم و خوشايند و جديد ادكلن بوگاتي, بسيار عالي و خوب و برتر ادكلن بوگاتي, ارسال در شرايط سخت و دشوار ادكلن بوگاتي, داراي بويي خوش و عالي و استثنايي ادكلن بوگاتي, داراي بويي بي نظير و دلربا و خوشايند ادكلن بوگاتي, داراي بويي برتر و ماندگار و مهيج ادكلن بوگاتي, داراي بويي روان و دلچسب و تكان دهنده ادكلن بوگاتي, داراي بويي جذب كننده و هيجان اور ادكلن بوگاتي, داراي بويي خاص و مورد پسند ادكلن بوگاتي, سايت اصلي و همگاني و انلاين ادكلن بوگاتي, سايت معتبر و مورد اعتماد ادكلن بوگاتي, خريد از فروشگاه مطرح ادكلن بوگاتي, خريد از فروشگاه با شكوه ادكلن بوگاتي, فروشگاه اينترنتي و خوشايند و شايسته ادكلن بوگاتي, نمايندگي استان ها و شيراز هوگو باس جاست, نمايندگي تهران و اصفهان و تبريز هوگو باس جاست, رضايت از انتخاب و خريد و سفارش هوگو باس جاست, رضايت از قيمت و فروشگاه هوگو باس جاست, رضايت از دريافت اسان هوگو باس جاست, رضايت از استفاده هوگو باس جاست, رضايت از محصول و جنس هوگو باس جاست, نظم در ارسال و پخش هوگو باس جاست, نظم در تحويل و پاسخ گويي هوگو باس جاست, نظم در فروشگاه و پشتيباني هوگو باس جاست, امكان ارسال فوري به سراسر كشور هوگو باس جاست, مطمئن از فروشگاه و محصول هوگو باس جاست, مطمئن از خريد و دريافت هوگو باس جاست, شادماني از خريد هوگو باس جاست, زيباترين كادو و عيدي و سوغاتي هوگو باس جاست, مهمترين خريد و انتخاب و سفارش هوگو باس جاست, بهترين زمان خريد هوگو باس جاست, از جمله محصولات پرفروش هوگو باس جاست, از جمله فروشگاه هاي برتر هوگو باس جاست,

من

مي توان به بعضي از ويژگي هاي  اين  محصول  ماننده : طراحي خارق الا ده و  قيمت  خوب  و تحويل فوري ان نيز اشاره كرد 

ادكلن allure chanel مردانه (شانل)
براي خريد پس از كليك روي دكمه خريد كالا و تكميل فرم سفارش ، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد ، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.
قيمت : 40,000  تومان
خريد پستي

ادكلن allure chanel مردانه (شانل)

محبوبترين و دلپذير ترين رايحه مردانه در جهان

يكي از برترين و پرفروشترين ادكلن هاي مردانه دنيا

 

قيمت در فروشگاه : 40000 تومان

نام محصول: ادكلن allure homme sport chanel مردانه

حجم: 100 ml

نام كارخانه: كمپاني chanel (شانل)

ساخت كشور: اورجينال فرانسه

درجه كيفي: A2

تضمين كيفيت - گروه تجاري پارس جي

تمامي ادكلن هاي chanel داراي درجه كيفي A2 بوده، ساخت كشور فرانسه مي باشد و عبارت Made in France بر روي آنها حك شده است. تمامي ادكلن ها در جعبه اورجينال آنها بوده و داراي شماره سريال (باركد) بر روي جعبه ميباشد و بسته بندي آنها به هيچ عنوان باز شده نمي باشند. حتي كاور نايلوني ادكلن ها نيز به هيچ عنوان باز شده نمي باشد.

 

قيمت در فروشگاه : 40000 تومان

 

 

 

 

ادكلن مست كننده ي allure در سال 2005 ميلادي توسط كمپاني بزرگ و معتبر شانل طراحي و ساخته شده است . اين ادكلن بسيار خوشبو برازنده آقايان جوان و ميان سال و ورزشكار مي باشد . الور به معني شيفتن يا به طمع انداختن مي باشد . اين محصول از تركيبات عجيب غريبي مانند عنبر سائل و مشك سفيد اطلس و سدر تهيه شده است . محصول پرطرفدار و پرفروشي در ايران و اروپا مي باشد .

 

قيمت در فروشگاه : 40000 تومان

تركيبات اين ادكلن:

رايحه اوليه: آلدئيدها ، نارنجي ، نارنگ ي، رايحه دريا

رايحه مياني: فلفل ، عطر بهار نارنج ، سرو

رايحه اصلي: دانه تونكا ، عنبر سائل ، وانيل ، خس خس ، مشك

 

 

 

قيمت در فروشگاه : 40000 تومان

 

 

بهترين هديه براي مردي كه دوستش داريد.

بهترين هديه براي همسران شما.

آيا مي خواهيد وقتي در جمعي وارد ميشويد توجه همه به سمت شما جلب شود؟

آيا ميخواهيد دوستانتان هميشه پشت سر شما از جذابيت شما سخن بگويند؟

آيا از تاثير معجزه آساي رايحه ها در سيستم عصبي افراد خبر داريد



قيمت : 40,000  تومان 
خريد پستي

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.